Saturday 19 January 2013

Selamanya aku RINDU

Assalamualaikum wbt

Hari ni 19hb...aku rasa macam sayu sangat arini,bila aku baring..aku pandang kiri tiba-tiba aku sedih,aku pandang kanan pun sama..kenapa dengan aku ni?

aku pun buka lappy konon2 nak main game,aku ingatkan bila aku main game boleh la lupa prasaan yang tiba-tiba sayu tadi,tapi bila aku on lappy aku tak buka pun folder game,apa yang aku buka folder pic arwah abah.. Dia macam tiba-tiba je,aku jadi lupe yang sebenarnye aku nak main game td! aku tengok semua pic arwah abah..aku ok je time tu,boleh senyum lagi bila tengok macam-macam gelagat arwah abah. tapi tiba-tiba mohan kol aku tanye aku tengah buat ape? time tu juga la aku tergagap-gagap nak jawab yang aku tengah tengok gambar arwah abah.. Time tu aku dh tak boleh tahan,aku nangis...aku nangis... Satu benda yang aku tak boleh nak tahan airmata bila orang tanya pasal arwah abah n apa2 benda yang ada kena mngena ngan abah.. sebab time tu la aku teringat semua yang berlaku pada 19.11.2012...

Lepastu aku tengok kalendar,harini 19hb...baru la aku teringat yang 19hb jgk la airmata yang jadi peneman aku,mak n adik beradik aku yang lain...hilangnya senyuman kami pada 19hb.11.2012...hari ni 19hb1.2013 genap 2bln  abah tinggalkan kami..

Sekarang terjawab lah kenapa harini 19.1.2013 aku rasa sedih je...

Al-fatihah untuk arwah abahku Khaieri bin hamdan @ siti rogayah.

No comments:

Post a Comment