Wednesday 8 May 2013

Mari 2013 - Part 1


Assalamualaikum..

Lepas 2 minggu berlalu baru aku dapat update pasal Diploma show ni kat blog. Padahal sebelum show ni,bukan main lagi kalau boleh nak heboh satu kampung! hahhaa... Korang mesti nak tau ape benda la Mari ni kn2? Mari ni sebenarnya sebuah pameran yang baru dijenamakan bagi mempamerkan karya pelajar diploma tahun akhir Fakulti Seni Lukis & Seni Reka yang melibatkan jabatan Seni reka logam halus & Seni reka tekstil. Pameran MARI 2013 yang julung kalinya diadakan di muzium Tekstil Negara melibatkan 57 karya pelajar yang turut diselitkan dengan hasil karya dari beberapa orang pensyarah tahun akhir...Fuuhhh.. Penat betul aku copy paste ayat ni dari buku katalog! hahaha

Ok,sebelum pameran ni bermula kitorang kene berkampung kat muzium tu dulu sebab nak setup barang2 yang kitorang nak pamerkan tu..yela..tak kan la pihak muzium yang nak kene setup barang2 kitorang kn? Melampaunye mak jemah klau camtu..dala menumpang tempat orang kau ni..lagi nak suruh tuan rumah buat keje! :P

And thanks to pihak kolej Uitm shah alam sebab sudi mnumpangkan kitorang lagi untuk tidur kat situ..Eh kau ni,dari tadi asek menumpang je kn?

1st day-Pelik org2 dalam uitm ni,apehal pulak ramai gadis2 kat tepi jalan ni? Sampai ada yang tegur,nak pergi berkelah ke..? #pakcik..gurau kasar nampak! haha
Ni yang berlaku dalam bas.. 1 jam jugak kitorg dalam bas sume gara2 jammed! KL klau x jammed bkn KL namanye...
comel je kak mira tidur.. :)
1st time aku dtg muzium ni... fuyyyooo..jakun sebentar,pastu terus ajak dorang ambik gambar!

Lepas pihak muzium bagi taklimat kitorang pun mulakan la keje..
Bas dah menunggu,tapi sempat lagi pose depan bas
Ok,selesai untuk hari pertama kitorang setup barang dekat muzium.. next time aku update time hari Diploma show tu k sebab ak dah lambat nak pick up anak buah aku kat sekolah ni.. terima kasih sebab baca entry aku ni.. assalamualaikum...

1 comment:

  1. lame ko xupdate kan wa...cepat2 aku xsabar nak bace MARi show..
    memang best ar buat show kat muzium...

    ReplyDelete