Tuesday 26 June 2012

new sem la syg... sem4

Assalamualaikum...
bila hari berganti hari,bulan berganti bulan,barulah kita sedar yang umur pun sentiasa meningkat la kan? ehem2,bukan aku nak cakap aku semakin tua ye...cuma semakin matang je...haha
pejam celik pejam celik,pejam pejam pejam ,aku pejam lagi pastu aku celik lagi tiba-tiba aku dah kat kelantan? ohmy...
betul la..aku x tipu...magic kan? sebenarnye macam ni...dalam bas aku pejam,bila aku rasa lapaq sangat ni aku celik la,bila aku kenyang aku pejam balik...bila aku rasa mcam nak ter ehem2 aku celik lagi..dah tu aku pejam pejam pejam....bila aku celik je aku dah kat depan UITM MACHANG... ha...macam tu la perjalanan aku dari selangor nak pulang ke tanah airku,eh silap2...tanah air tercinta sep2 kawe aku hok duduk kelate 2...(NIK & ATIE) sebenarnye ramai lagi kawan aku yang duduk kelantan tapi aku sajeje tak nak mention..jangan ambik hati ye...kalau aku mention,full la page ni dengan nama korang je..kan,kan,kan....???
bila aku full kan rutin harian aku kat kelantan,tu bermakna sudah bermula la hidup aku sebagai pelajar..
sekarang pun aku dah sem 4..so dah nak masuk dua tahun la aku kat sini.. awal2 sem4 nie tak banyak lagi la pahit manis yang aku lalui.. tapi aku mulakan sem4 ni dengan BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM dan perjalanan hidup yang lancar dan di redhai... aminn... :)
mereka ini yang akan memastikan aku cukup makan kat sini..:)


                                      alahai...manisnya kurma ini..manis lagi kami semua...ahaks!                                  

 alamak! siapakah gadis2 ini...walaupun mereka begini,mereka sudah ada yang punya..haha

 tara....sempat control balik...haha..herana mereka sangat sporting!

ehem2...awal sem4 ni saje nak tnjuk projek 1st...baru nak panas badan la katakn...kamu ado??


ni lah sedikit sebanyak detik2 awal sem4.... bubye...
wassalam... <3

3 comments:

  1. hype adikku syg..!!!muah muah !hahaha sem baru nie buat yang terbaik taw...

    ReplyDelete
  2. ok bebeh!! ak da stat projek,kau da?? t jmpe 3ari sblm rye k,bru ak blek...ahhahahha

    ReplyDelete
  3. hamboiiii..cpt bebenor..nik n atie ya?haha alahai sepahit kopi..semanis kita..ekeke okep.. trus upadate page wa..nik nok baco

    ReplyDelete