Sunday 4 March 2012

hallloooooo.......kembali,back!!!

yuhuuuu2(lmbai2 tgn smbil wat mke xcited!)hehhehhe.......i'm back!!!! finally i get it opened up my blog again.... a lot of story that i miss and its ok.....the story never die.....right????
me now and bfore really2 change and the changement is ALHAMDULILLAH....sjuk perut my mom klau tgk..



dis all pixcha will make u all know and understand what i'm saying..... ok bebeh!!!!






                             toblerone is my peberet!!!


                                       ~5mnit pnye style


                               ~ehem2....malu2...auww!!!

~sekli skla nk wat mke pling shomel.....korg nk muntah ke? nh hambek...




orait2...sje nk bkin pnas kt sni....btw thanks sbb intai2 my entri .. :)

1 comment:

  1. alhamdulilah..Akhirnya dapat gak ko bukak blog nie yer....da berkurun abad blog nie xberpenghuni..hehe

    ReplyDelete